• Home
  • Kontakt
Eduhobby
  • Home
  • Aktualności
  • Materiały/pomoce
    • Scenariusze lekcji
      • Żłobki i przedszkola
      • Klasy I – III szkoła podstawowa
      • Klasy IV – VIII szkoła podstawowa
      • Szkoły ponadpodstawowe
  • Podnoszenie kwalifikacji
  • Rady i inspiracje
  • Wycieczki/zielone szkoły
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Aktualności
  • Materiały/pomoce
    • Scenariusze lekcji
      • Żłobki i przedszkola
      • Klasy I – III szkoła podstawowa
      • Klasy IV – VIII szkoła podstawowa
      • Szkoły ponadpodstawowe
  • Podnoszenie kwalifikacji
  • Rady i inspiracje
  • Wycieczki/zielone szkoły
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Eduhobby
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

Z cyberświata na rynek pracy. Coca-Cola udostępniła grę mobilną YEP, która pomaga młodym rozwijać kompetencje zawodowe w wirtualnych warunkach

Redakcja eduhobby przez Redakcja eduhobby
14 października 2019
w Aktualności
Reading Time: 4min czytania
A A
Z cyberświata na rynek pracy. Coca-Cola udostępniła grę mobilną YEP, która pomaga młodym rozwijać kompetencje zawodowe w wirtualnych warunkach

Z okazji drugiej rocznicy projektu Youth Empowered Program (YEP), Coca-Cola we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, stworzyła mobilną grę edukacyjną, która pomaga młodym ludziom poznać swoje kluczowe kompetencje i skutecznie oraz pewnie wejść na rynek pracy. W ten sposób firma zamierza przeszkolić co najmniej 20 tysięcy młodych ludzi w tym roku i pomóc rozwijać kluczowe umiejętności, takie jak komunikacja, przedsiębiorczość czy analityka i podejmowanie decyzji – niezbędnych nie tylko w życiu, ale również na rynku pracy. Gra jest kolejnym z elementów autorskiego projektu Coca-Cola – YEP Academy. Partnerem digitalowym projektu jest PwC, który będzie analizować realizację celu edukacyjnego. Gra dostępna jest na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS.

Aplikacja YEP to gra tekstowa, tzw. paragrafówka, w której gracz – główny bohater – dokonuje wyborów, które mają wpływ na jej dalszy przebieg. Użytkownik rozpoczynając grę YEP „spotyka” i rozwija sztuczną inteligencję. Algorytm HalX – zależnie od tego, co gracz wybierze w pierwszym etapie – przekierowuje go w jeden ze światów: cyberprzestępców, niebezpiecznych organizacji czy gangsterów. Aby dotrzeć do finału, gracz nie tylko rozwiązuje zadania, ale również buduje swoją postać poprzez podejmowanie niełatwych decyzji czy nawiązywanie współpracy z różnymi podmiotami.

Related articles

NAJSŁODSZE FERIE W WARSZAWIE

Perły Literatury – czerwiec 2024

– Świat młodych w dużej mierze jest dzisiaj przestrzenią digitalową – to w niej podtrzymuje się relacje i zdobywa przydatne w życiu umiejętności. Jak pokazują badania, nauka podczas gry zwiększa poziom przyswojonej wiedzy o 11 proc. i jest o 20 proc. bardziej efektywna niż tradycyjne metody nauczania. Dlatego w tym roku Coca-Cola stworzyła narzędzie, które pozwoli młodym kształtować kompetencje przydatne w życiu i na rynku pracy. To kolejny, ważny element programu YEP uruchomionego przez Coca-Cola we współpracy z naszymi partnerami w 2018 r.  – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Ćwiczenia zawarte w grze są oparte o 8 kluczowych umiejętności, takich jak: komunikacja, przedsiębiorczość, analityka i podejmowanie decyzji, rozumienie siebie, interakcje i sieci kontaktów oraz wyrażanie siebie i rozwój osobisty. Rozwijają one zarówno użytkowników
i użytkowniczki, wcielających się w rolę bohatera, jak i inteligentny algorytm obecny w grze
– HalX. W trakcie gry użytkownicy podejmują również wiele wyborów – tylko od nich zależy czy będą podejmować ryzykowne decyzje i współpracować z hakerami, czy pozostaną ostrożni.

– Z badań PwC wynika, że 89% polskich pracowników wyraża chęć podnoszenia kompetencji,
a nawet przekwalifikowania, by pozostać na rynku pracy i dopasować do zmieniającej się rzeczywistości. Aż 87% przyznaje, że aby lepiej zrozumieć nowe technologie, uczestniczy
w kursach i szkoleniach. Jednocześnie 63% respondentów twierdzi, że postępująca automatyzacja stwarza więcej możliwości niż zagrożeń i może rozwiązań kluczowe problemy współczesnego świata. Gra YEP jest narzędziem, które doskonale odpowiada na współczesne trendy, edukując poprzez rozrywkę
– mówi Bartłomiej Polakowski, ekspert PwC, który brał udział w powstawaniu tej gry.

O programie Youth Empowered (YEP)

Coca-Cola wykorzystuje swój zasięg i możliwości, aby do 2025 roku wyszkolić i wesprzeć rozwój miliona młodych ludzi w Europie Środkowej i Wschodniej. Gra YEP, to kolejny element Programu Youth Empowered uruchomionego w zeszłym roku przez Coca-Cola i Fundację Sukcesu Pisanego Szminką.YEP to pierwszy tak kompleksowy program, który odpowiada na realne potrzeby młodych ludzi, dając im wsparcie w planowaniu oraz rozwoju kariery. W jego ramach działa m.in. platforma internetowa yep.academy, na której są dostępne testy kompetencji, baza zawodów, unikalny kalkulator wynagrodzenia, oferty praktyk i staży, a także liczne wskazówki, np. jak stworzyć CV lub list motywacyjny. W ramach programu dostępny jest także program mentoringowy oraz job shadowing, w który zaangażowani są pracownicy spółek systemu Coca-Cola w Polsce. 

Grę YEP można pobrać przez sklep Play – na smartfony z systemem Android, jak i przez AppStore – na iPphone’y.

Android:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yep.the.game

IOS:  https://apps.apple.com/app/id1470320583

Tagi: Androidaplikacjaappleautomatyzacjabartłomiej polakowskiCoca-ColacyberprzestępcafundacjagangsterhakerIOSkatarzyna boruckakraje bałtyckienaukaplatformaplayprzedsiębiorczośćsklepSmartfontechnologia
Redakcja eduhobby

Redakcja eduhobby

PowiązaneWpisy

NAJSŁODSZE FERIE W WARSZAWIE

NAJSŁODSZE FERIE W WARSZAWIE

przez Redakcja eduhobby
7 lutego 2025
0

MANUFAKTURA CUKIERKÓW ZAPRASZA NA WARSZTATY KRĘCENIA LIZAKÓW Manufaktura Cukierków 📌 ul. Nowy Świat 51 🌐 www.Manufaktura-Cukierkow.pl 🍭WARSZTATY DLA OSÓB INDYWIDUALNYCH:Poniedziałek - piątek: 14:00, 16:00 Weekendy: 11:00,...

Perły Literatury – czerwiec 2024

Perły Literatury – czerwiec 2024

przez Redakcja eduhobby
27 czerwca 2024
0

Ateneum ceni ambitne pozycje wydawnicze, stąd w ramach comiesięcznego cyklu Perły Literatury prezentuje i rekomenduje najwybitniejsze premiery literackie ostatnich tygodni, które zasługują na miejsce w każdej...

IV Bemowski Piknik Naukowy

IV Bemowski Piknik Naukowy

przez Redakcja eduhobby
24 maja 2024
0

Zapraszamy na IV Bemowski Piknik Naukowy! Spotkamy się 25 maja w godz. 11.00-17:00 na terenie Bemowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Czeka was moc wiedzy i fantastycznych...

Ferie Zimowe 2023/2024: Harmonogram i Bezpieczeństwo na Pierwszym Planie

Ferie Zimowe 2023/2024: Harmonogram i Bezpieczeństwo na Pierwszym Planie

przez Redakcja eduhobby
18 listopada 2023
0

Ministerstwo Edukacji Narodowej (MEN) ogłosiło oficjalny harmonogram ferii zimowych dla uczniów w roku szkolnym 2023/2024. Po konsultacjach z wojewodami, terminy przerw zimowych zostały ustalone w taki...

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

przez Redakcja eduhobby
7 listopada 2023
0

Znani rodzice razem z dziećmi testowali najciekawsze zabawki sezonu. Celebryci bawili się na gali finałowej Konkursu Zabawka Roku, Nagroda Rodziców. Najważniejsza impreza w branży dziecięcej odbyła...

Następny
Międzynarodowy Dzień Plecaka – II Konferencja

Międzynarodowy Dzień Plecaka – II Konferencja

Czy Twoje dziecko zna numery alarmowe?

Czy Twoje dziecko zna numery alarmowe?

Zostań Młodym Jurorem 37. Festiwalu Ale Kino!

Zostań Młodym Jurorem 37. Festiwalu Ale Kino!

CATEGORIES

  • Aktualności
  • Materiały/Pomoce
  • Podnoszenie kwalifikacji
  • Rady i inspiracje

RECOMMENDED

WYPALENIE RODZICIELSKIE – 10 PORAD PSYCHOLOGA JAK TEMU ZARADZIĆ
Aktualności

WYPALENIE RODZICIELSKIE – 10 PORAD PSYCHOLOGA JAK TEMU ZARADZIĆ

30 marca 2021
Integracja-adaptacja sposobem na oswojenie lęków przed powrotem do szkoły po wakacjach
Rady i inspiracje

Integracja-adaptacja sposobem na oswojenie lęków przed powrotem do szkoły po wakacjach

4 września 2021

TAGS

aktywność aplikacja bezpieczeństwo choroba Cyfryzacja dariusz piontkowski dla dzieci Dzieci dziecko edukacja edukacyjny ekologiczny epidemia Facebook Film fundacja Internet Kampania komputer Konkurs koronawirus książki mama marek zagórski Michał Zawadka Ministerstwo Edukacji Narodowej młodzież NASK nauczyciel nauka pandemia pedagog przedszkole psycholog rodzic rodzina Smartfon szkoła szkoły podstawowe Telefon uczeń Warszawa youtube zabawa zdrowie

gdzie nauka jest zabawą, a zabawa nauką

eduhobby.pl

  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Strona główna
  • Strony partnerskie

eduhobby.pl

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .